Тюнингованный уаз в Энгельсе: 481-товар: бесплатная доставка [перейти]
Партнерская программаПомощь
Энгельс
Каталог
Каталог Товаров
Одежда и обувьОдежда и обувь
СтройматериалыСтройматериалы
Текстиль и кожаТекстиль и кожа
Здоровье и красотаЗдоровье и красота
Детские товарыДетские товары
Продукты и напиткиПродукты и напитки
ЭлектротехникаЭлектротехника
Дом и садДом и сад
Торговля и складТорговля и склад
ПромышленностьПромышленность
Мебель и интерьерМебель и интерьер
Все категории
ВходИзбранное
3 250
Кенгурин УАЗ 452 Буханка передний черный (Н. Новгород) Цвет: черный, Марка: УАЗ, Назначение: для
ПОДРОБНЕЕ34 600
Бампер задний УАЗ 452 Буханка с площадкой под лебёдку и правой калиткой под запаску Трофи 03.101.24 OJ
ПОДРОБНЕЕ21 200
Бампер задний УАЗ 452 Буханка Медведь c калиткой под запаску Внедорожник Модель автомобиля: УАЗ
ПОДРОБНЕЕ21 650
Бампер передний УАЗ 452 Буханка универсальный усиленный без защитной дуги РИФ (452-10601) Тип:
ПОДРОБНЕЕ16 330
Бампер задний УАЗ 452 Буханка Медведь из двух частей с подножками Внедорожник Тип: бампер, Вид:
ПОДРОБНЕЕ39 900
Бампер задний УАЗ 452 Буханка с квадратом под фаркоп и правой калиткой под запаску Трофи 03. 108.02 OJ
ПОДРОБНЕЕ3 590
Фары светодиодные 2121, УАЗ тюнинг с линзованными светодиодами, встроенными ДХО и повторителем HP-HLD-001
ПОДРОБНЕЕ25 510
Пороги РИФ силовые УАЗ Буханка стандарт Тип: защита порогов, Цвет: серебристый, черный,
ПОДРОБНЕЕ31 030
Бампер передний УАЗ 452 Буханка Аллигатор с кенгурином Внедорожник Модель автомобиля: УАЗ 452, УАЗ
ПОДРОБНЕЕ45 470
Бампер OJ передний серии Трофи на УАЗ Патриот/Пикап без дуг с доп.оборудованием Производитель: OJ,
ПОДРОБНЕЕ49 440
Тюнинг УАЗ и ГАЗ Autogur73 Раздаточная коробка (косозубая) УАЗ 452 Буханка (понижение 2,5) Тип:
ПОДРОБНЕЕ26 300
Силовые пороги АМЗ на УАЗ Буханка (2206, 3741, 3909, 3962) Марка: УАЗ
ПОДРОБНЕЕ25 510
Пороги РИФ силовые УАЗ Буханка лифт Тип: защита порогов, Производитель: РИФ, Комплект: Да
ПОДРОБНЕЕ43 670
Бампер передний УАЗ 3163 Патриот «Китобой» с кенгурином «Внедорожник» Модель автомобиля: УАЗ
ПОДРОБНЕЕбуханкаТюнингованный уаз патриот27 910
Бампер передний УАЗ 452 Буханка Медведь-2 cо съемным кенгурином Внедорожник Тип: бампер, Вид:
ПОДРОБНЕЕ11 725
Защита порогов (подножка) УАЗ 452, Буханка с алюминиевой накладкой Тип: защита порогов, Марка: УАЗ
ПОДРОБНЕЕ19 615
Бампер передний УАЗ 452 Буханка Носорог с кенгурином Внедорожник Модель автомобиля: УАЗ 452, УАЗ
ПОДРОБНЕЕ40 220
Бампер задний УАЗ 452 Буханка с фаркопом и калиткой лифт от 65 мм РИФ (452-22120) Производитель:
ПОДРОБНЕЕ20 278
Бампер передний силовой под лебедку УАЗ «Буханка» Место установки: передний
ПОДРОБНЕЕ10 575
Подрессорники УАЗ 452, Буханка, Фермер
ПОДРОБНЕЕ35 600
Бампер РИФ силовой задний УАЗ Патриот 2015+ с квадратом под фаркоп, стандарт Производитель: РИФ
ПОДРОБНЕЕ26 580
Бампер передний УАЗ 452 Буханка Медведь со съемным кенгурином, с площадкой под лебедку Внедорожник
ПОДРОБНЕЕ25 150
Бампер передний УАЗ 452 Буханка Медведь с кенгурином увеличенный, усиленный Внедорожник Модель
ПОДРОБНЕЕ12 306
Кенгурин УАЗ Патриот с 2015 г «Мини» (с защитой двигателя и бампера) Марка: УАЗ, Тип защиты:
ПОДРОБНЕЕ25 510
Пороги съёмные УАЗ-Буханка лифт РИФ Производитель: РИФ, Комплект: Да, Марка: УАЗ
ПОДРОБНЕЕ21 825
Бампер задний УАЗ 452 Буханка Аллигатор Внедорожник Тип: бампер, Вид: задний
ПОДРОБНЕЕ672
Накладки на капот «Жабры» УАЗ 469, 3151, Хантер (Вид №2), комплект 2 шт, АБС-пластик назначение: Накладки капота (жабры) — это несомненно элемент тюнинга, динамичный и индивидуальный облик. изготовлены из абс-пластика. применяемость: Устанавливаются на автомобили УАЗ 469, 31519 хантер (hunter) и их модификации. материал: АБС пластик — ударопрочная техническая термопластическая смола на основе сополимера акрилонитрила с бутадиеном и стиролом.
ПОДРОБНЕЕ23 810
Бампер передний УАЗ 452 Буханка Медведь с кенгурином, с площадкой под лебедку Внедорожник Модель
ПОДРОБНЕЕ49 560
УАЗ Патриот 2005+ Бампер РИФ силовой передний с защитной дугой Производитель: РИФ, Модель
ПОДРОБНЕЕ2 страница из 17
Популярные товары в наличии! В категории: Тюнингованный уаз — купить по выгодной цене, доставка: Энгельс, скидки!
Тюнингованный уаз
Внедорожник из УАЗ Патриот
Для покупки и тюнинга импортного высоко проходимого внедорожника представительского класса нужны немалые деньги. Ранее автомобили УАЗ не могли с ними конкурировать по причине наименьшего качества производства. Но всё поменяло появление модели Patriot, которые теперь весьма желанные гости на любом внедорожном ралли и любом подобном мероприятии. Качество у УАЗ Патриота аналогичное, а вот расходы на покупку, тюнинг и обслуживание на высокопрофессиональном СТО меньше, нежели у иностранных подобий.
Весомый дорожный просвет настоящего внедорожника позволяет, не повреждая днища проехать любое крупное препятствия. Для большего эффекта на Patriot устанавливают увеличенные по размеру колёса. При выборе большой модели УАЗ Патриота самостоятельно изменить параметры кузова не удастся — понадобится помощь специалистов. С помощью специальной проставки, оснащённой резинками для снижения мощности передаваемой вибрации повышают промежуток промеж рамы и кузова. Это касается разных вариантов.
Для повышения дорожного просвета нужно тюнинговать подвеску УАЗ Патриот. Самые наименьшие доделки: монтаж пружин, рессор и других элементов. Для максимальной надёжности ходовой рекомендованы амортизаторы популярных производителей (Rancho либо Racing Shox, к примеру). Но некоторый владельцы Патриота делают пикап тюнинг своего внедорожника наиболее масштабно, монтируя посторонний мост с независимой подвеской, а также блокировкой дифференциалов. Этим самым увеличивается проходимость и возможность совладеть с самыми трудными рельефами.
На УАЗ патриот изначально на фирмах-изготовителях устанавливают облегчённые пороги и с уникальной формой бампером, который обеспечивает прекрасный угол въездов и съездов. При незначительном креплении и некачественных используемых материалах на первом бездорожье он может оторваться. Дабы не попасть в подобную неприятную историю лучше заранее приобрести иные пороги с 5 точками крепления к раме. Бамперы для УАЗа Патриота рекомендовано выбирать из стали, у которых срезана нижняя часть и имеются тросовое крепление, сбрасывающее ветки.
Редко в тюнингованных УАЗ Патриот отсутствуют инструменты аварийного набора (пила, топор, трос, лопата и т.д.). Располагают его в салоне или же багажном отделе. В любом случае отсек хранения обшивают профилированным алюминием для гарантированной надёжности. Дно УАЗ Патриота оснащают, беря в учёт предстоящие условия его эксплуатирования. Если отечественный внедорожник будет эксплуатироваться на гоночных автотрассах и каменистых склонах, то лучше использовать для оснащения стальной плоский лист, защищающий все нижние агрегаты. Но вот в условиях снега и жидкой грязи это будет главная причина увязания. В подобных условиях дну придают слегка уклонённую в центр V-форму, которая немного уменьшает дорожный просвет.
Самая обсуждаемая и известная тема на данный момент, буквально взорвавшая все специализированные форумы это чип-тюнинг автомобиля Patriot. И это неслучайно, ведь имеющихся 128 лошадок порой не хватает для удобной езды по ровным трассам, а про резкие склоны и гонки и не может быть и речи. Тот, кто надеется, что настраивая электронику УАЗ Patriot сможет достичь превосходных параметров с минимальными затратами — глубоко ошибается. Чип-тюнинг добавляет следующие преимущества:
- Незначительное увеличение мощности после удаления производственных недочётов прошивки.
- Возможность работы с ГБО или же с высокооктановым топливом.
- Удаление недочётов с исключением катализатора или другие перемены в системе впуска-выпуска.
- Раннее включение электровентилятора, что улучшает охлаждение мотора.
На самом деле чип-тюнинг силовых агрегатов Патриотов улучшает работу самого движка, внеся иные перемены в его конструкцию. Очень популярен монтаж герметичных шноркелей на воздухозаборнике и повышение высоты сапуна трансмиссии, что обеспечивает возможность преодоления больших бродов. Самая радикальная доработка — это замена двигателя: под капот Патриота устанавливают зарубежный мотор V8.
В случаях, когда тюнинг УАЗа Патриота обязателен при участии в спортивном соревновании или при бездорожье, салон не трогают. Да для этой части автомобиля и нет необходимых рекомендаций. У каждого свой вкус. При тюнинге салона заменяют обивку сидений. Непрактичные материалы заменяют, на синтетические кожзаменители, которые легче очищаются от загрязнений. Для удобства управления автомобилем в зимних ботинках или сапогах на педали устанавливают увеличенные перфорированные накладки из стали.
После подобного тюнинга из медленного и неприспособленного к бездорожью Патриота получается отлично проходимый в любых условиях внедорожник. Значительные расходы из-за незначительной стартовой ценовой планки и дешёвых запчастей не потребуются.
тюнинг, càradh, cumail suas, корректировка
Mar mòran fios, Ruisis rathidean nach aithnichear iad leis càileachd, gun luaidh air an rathad. Airson gluasad mun cuairt anns na cùmhnantan seo. Feumaidh ту кар ле Feartan sàr-mhath dràibheadh. Это и есть «УАЗ-Патриот».
Tha beagan mu dheidhinn и автомобиль УАЗ
Российский джип «УАЗ-Патриот» летит в глухом и дальнем пути. Agus an sgìre iarrtas gu math farsaing, bho àiteachais a ‘cleachdadh an càraichean gus armailteach carbadan, comasach air a dhèanamh gnìomhan ann an suidheachadh uabhasach doirbh. Дизайн «Патриот» с воздухом, летящим по воздуху, и непроходимым. Gu h-àraidh a ‘dràibheadh fightan leigeil fhaighinn far a bheil luchd-siubhail a bheil càraichean eil fiù’s bruadar. Tha seo a ‘car Is urrainn dhut a dhol a dh’iasgach no selg, agus ma aig an tachartas a bhios a’ fulang droch shìde, an urrainn dhut faighinn a-mach sam bith a sgrìob, nam measg aghaidh-колесный привод. Pàirtean de chàileachd an crochadh air a ‘char coleanadh УАЗ. Tha am beulaibh aiseil ‘eil ach a-mhàin. Ma tha thu a ‘cleachdadh bochd-càileachd càradh pàirtean, tha e comasach iomlan fàilligeadh.
Дрохайд УАЗ: адхбхар агус страхтан
Та дрохайд а т’анн парус еадар на куибхлихей агус ‘деанамх циннтэх ушной бондинг. Tha e air uidheamachadh le SÙBAILTE le pàirtean a chur as an luchd fhad ‘sa bha a’ dràibheadh. Bhon a chaidh «УАЗ-Патриот» air a dhealbh airson a chleachdadh an suidheachaidhean duilich, drochaid feumar повышенной прочности. Os cionn a h-uile, bho aiseil e cha mhòr an crochadh air fad a ‘coileanadh na chàr, a chionn sgàth fàilligeadh co-dhiù aon cheangal tuilleadh obrachadh nach eil e comasach car.
Tha an drochaid air a dèanamh suas de:
- -Eadar-dhealachadh.
- Tha a ‘phrìomh payhir.
- Ось.
- Пружины.
внедорожники mòr eallach, ge-tà fuarain nam pàirt de, search as t-earrach. Agus tha seo air sgàth gu sàr-mhath thar-dùthcha УАЗ. Beulaibh aiseil — inneal caran toinnte, mar sin a bheil feum air cumail suas an deagh àm.
drochaidean seòrsa
An-diugh, tha grunn sheòrsaichean de dhrochaidean a ‘chair, cuid a tha air an cur suas air UAZ carbad. Beulaibh aiseil — uidheam a ‘gabhail àireamh mhòr de dhreuchdan. B ‘e bhuaithe agus воздухопроницаемость crochadh. Airson cuid de na modailean a ‘cleachdadh diofar sheòrsaichean de dhrochaidean:
- А stiùireadh. Ann an tionndadh, a roinn an sgoltadh agus an leantainneach. Anns a ‘chuid as motha de chùisean seo air beulaibh a’ dràibheadh a ‘char drochaid. Split drochaid a ‘frithealadh a’ sgaoileadh Torc, a ‘toradh ann sùbailteachd àrdachadh. Жесткий шарнир uidheamachadh, a tha ga dhèanamh comasach a bhith a ‘cumail smachd air an cuairteachadh na cuibhlichean. Airson seòrsa seo de drochaid a dhìth solas is maireannach парус, a tha air a chleachdadh airson saothrachadh teicneòlas a ‘cruthachadh agus a’ cleachdadh àrd-inbhe stàilinn.
- Кур таик. Ann an suidheachadh far a bheil an car a nì luchdan cuideam a bharrachd, ‘cleachdadh an drochaid seo. Tha an Dealbhadh a ‘toirt taic inneal air a thoirt seachad, a tha a’ gabhail cuid de na eallach is còrr. Nithean dhealbhadh Beulaibh aiseil UAZ 469 uidheamaichte le taic Cluicheadairean мяч.
- Theann air thoiseach. Tha a ‘chuid as motha siostam ioma-fhillte, bho, thuilleadh air парус, a’ chlàir gabhail a-steach buaidh an t-siostam, agus eadar-dhealachadh aiseil chas. Энн лейтид сиостам, агайдх куибхлихей бхейл ан кома ‘сниомх айг дифар астер. Chòrnairean a ‘char a tha nas seasmhaiche agus is urrainn seasamh luchdan troma, fhad’ sa bha a ‘bhothan a’ faireachdainn nuair a ruith rèidh a ‘dràibheadh air rathidean garbh. Ann an òrdugh gus seasamh an meacanaigeach luchdan semiaxis dèanamh de stàilinn agus an uair sin a ‘cruadhachadh tro mhodh.
Общая структура кузова
Le Ruiseanach дальний путь как fheàrr dèiligeadh УАЗ. Beulaibh aiseil — siostam ioma-fhillte, fàilligeadh sam bith a bhios a ‘leantainn gu barrachd cleachdadh de char. Càradh на aghaidh aiseil Cosgaidh и t-sealbhadair анн tomhas mòr airgid, мар грех тха е riatanach a ‘breithneachadh sgiobalta agus смазывать на pàirtean де на inneal.
Tha a ‘phrìomh coire na drochaid:
- Tha sruth na h-ola agus ola.
- A ‘cur orra an ceangail a dhòigh.
- Buaidh a rèiteach, fiacail axis.
- Механическая мельница, дханам, воздух и парус.
- Аксессуары A ‘cur orra.
Faodaidh a h-uile sgàinidhean a ‘tachairt airson diofar adhbharan. Nuair a chùlaibh cuibhle càr car air beulaibh nam measg, uair sin a ‘marcachd air rathidean garbh thaobh ginealaich a mhilleadh. Cuideachd, a ‘cleachdadh ola a’ gheamhraidh airson sgaoilidh an t-samhraidh no air a chaochladh, bidh buaidh ann cooleanadh an càr nach eil e nas fheàrr. Tha an taidheir Brùthadh feumar daonnan a ‘cumail suas gus stad a chur rèiteachadh ann chùrsaichean agus chas. Русский дальнобойный УАЗ ча роб фегал. Beulaibh aiseil Feumaidh ceart rèiteachadh de chùrsaichean.
Tràthail lorgaidh na coire gu luath a ‘cur às break, a’ seachnadh droch bhuaidh. Am measg SUVs air a ‘mhargaid a’ dol a ‘fuireach air suidheachadh «УАЗ-Патриот» beulaibh aiseil a dh’fheumas cumail suas bho àm gu àm.
Tha a ‘phrìomh soidhnichean milleadh:
- Странное дело.
- Среднее значение воздуха означает управляемость.
- Tha an àrdachadh ann caitheamh connaidh.
- Cus einnsean aodach agus sgaoileadh.
- Tha a ‘chuid as motha cunnartach chomharra — гейнн ан глуасад. Tha an tachartas seo a ‘cur feum sa bhad agus’ càradh Adjustment na drochaid.
Tràthail регулировки на drochaid «УАЗ-Патриот» a sheachnadh àireamh mhòr де sgàinidhean agus и ‘cumail an car и deagh staid.
Ciamar разобрать агуса чарада и дрохайда
Ан-диу та е гутри чеаннах «УАЗ-Патриот». Beulaibh aiseil feum air an uabhas ам гу ам sgrùdadh agus cumail suas. Feumaidh i ùine Airson и ‘gleusadh и stiùiridh костяшки пальцев Agus Bearings. Смажьте atharrachadh e cuideachd riatanach riatanas airson an ceart obrachadh an siostam gu lèir. Tha a ‘phrìomh aonad, а tha а’ deepbhadh an ‘ruith na feartan, a-aghaidh aiseil (УАЗ). Tha ‘phrìs an crochadh air iomlanachd an uidheam. Та е дар 75 000 200 000 руб.
Ann an òrdugh a thoirt air falbh an aghaidh aiseil, a ‘charbaid, feumaidh a bhith tèarainte ann staid stèidhichte, mar eisimpleir, подкладыванием fo chùlaibh cuibhlichean blocaichean no breigichean. Далее, ди-уиле шланги, бхрис лойдхне, агус ан уаир син дхет уиле хнотан агус болтайхян а дхеанам тэрайнте клисгеадх поглотители, гэарайхан,-иаллан агус на х-арайдхан. Airson an ath cheum feumar a ruigear le mòr uallach, oir tha e as duilghe.
Ceumannan Airson Làn-ullaichte an drochaid «УАЗ-Патриот»:
- Tha e riatanach a thoirt air falbh na cuibhlichean.
- Airson dì сошки.
- Thoir air falbh ‘choimhcheangal cuibhle agus bhris drumaichean.
- Выпрямить oir toll-iuchrach cearclan.
- Отключите nighe a-staigh agus a ‘cumail fàinne.
- An ath feumaidh tu a ‘tòiseachadh Làn-ullaichte a dhuirn sgiathan nam breicichean agus cuibhle mòr-ionadan.
- Tionndaidh far am ball agus tarraing a ceangal stiùiridh.
- Демонтируйте прокладку, а также воздушную заслонку поворотного кулака.
Aon uair ‘an aghaidh aiseil tur в разобранном виде, cur a h-uile co-phàirtean agus lg coire. Nas fhaide, tha feum air a ликвидировать. Cunnt air на rathidean aonar cuntas airson УАЗ. Tha am beulaibh aiseil feumar an cumail an deagh staid, gus an càradh cosgail a sheachnadh. Bu chòir cuimhneachadh gu bheil an lugha sgàineadh urrainn millleadh a dhèanamh, mar sin tha e nas fheàrr a chur an àite a leithid de phàirt gun a ‘feitheamh airson an t-naidheachd aice fàilligeadh. Ищите эт uair bhios aig и разберите aonad причудливого ритиста. Anns an aon dòigh разобрал Beulaibh aiseil UAZ armailteach. A-nis cha bhi thu airson a bhith ag obair.
Поворотный воздушный beulaibh aiseil «УАЗ-Патриот»
УАЗ — ‘С е cumhachdach российский внедорожник. Air uachdar àbhaisteach agus mar sin a ‘char a’ gabhail àite-iomlan, ach air a bhith a ‘dràibheadh tuill, непроходимый poll agus tuill air a dhìth a dhanamh an aghaidh aiseil УАЗ. Mar a nì th e? Gus seo a dhèanamh, thoir sùil gus faicinn dè an suidheachadh an aghaidh aiseil a chur choimhcheangal УАЗ. Airson a ‘chur, Cuir an t-ionad ann an stiùireadh tuathal na slighe agus a ‘gluasad air adhart. Дейд а х-уиле карбад а дханамх деухайннеан проходимость меудачадх гу мор мар торадх эйр гу бхейл агаидх cuibhlichean bidh cuairt синхронно ле chùlaibh. ‘S fhiach e toirt fa-near gu bheil a’ gabhail a-steach an aghaidh aiseil UAZ àrdachadh mòr a ‘caitheamh connaidh. Ach Bidh an car a bhith nas sùbailte, stàball agus tuilleadh obrachail. Энн и suidheachadh far a bheil an aghaidh aiseil УАЗ a dhèanamh airson a ‘dràibheadh air rèidh Asphalt, taidhrichean agus toirt seachad aodach a tha iomadh turas nas luaithe, agus a’làimhseachadh a Tha glè bhuaithe.
San fharsaingeachd, tha dà dhòigh gus am faigh an hub: làimhe agus fèin-ghluasadach. Tha a ‘chiad dòigh ga dheasbad gu mionaideach gu h-àrd, tha an dàrna страх, как goireasaiche.
‘S fhiach cuimhneachadh gu bheil an t-atharrachadh air agus far a bu chòir a dhèanamh an dèidh a’ charbad stad. As dèidh a ‘cluich obair, dèan cinnteach gu bheil an Dearbh-aonad air a thionndadh air, agus tha e air a thionndadh air falbh.
Dòighean-obrach airson co-dhùnadh far an aghaidh aiseil:
- Nuair a bhios a ‘dràibheadh a phàigheadh aire gu giùlan chùlaibh cuibhlichean, feumaidh iad ag obrachadh gu neo-eisimeileach bhon aghaidh.
- Mothaich mar a tha an car a ghiùlan nuair timcheall chòrnairean — an car a nì greis bheag an aghaidh с полным приводом.
- Уилл, чуид как motha nàiseanta agus mòr-chòrdte a-slighe. Feumaidh tu faighneachd airson an coigreach a sealladh, a ‘cuairteachadh an car no nach eil. Ma snìomh, uair sin a ‘faighinn an sàs, agus feumaidh a chuir dheth.
A’dìon agus cumail suas an deagh àm lorgaidh de easbhaidhean
Bho àm gu àm tha e riatanach gus aire a thoirt don fhiosrachadh air a ‘ruith na car. Tha seo air buaidh mhath a thirt air an obrachadh agus a ‘lùghdachadh a dh’fhaodadh millleadh càraichean.
Энн ан койлеанадх ан бакадх риатанач:
- Лорг ола йре анн картер, ан асгайдх но àite ma dh’fheumar. ‘S e drèanadh a dhanamh a-mach tro tholl na h-iosal nan Dàileacs. Ach ann òrdugh a ‘traoghadh an ola tur, feumaidh tu Fosgail an stuth lìonaidh fosgladh, thoirt às a’ mhullach plug. Ma tha feum air, «контейнер feumar nighe».
- Ceartaich осевой ключ. Tha lathairachd a ‘bhàrn eadar an uidheam sgaoilidh agus a stiùireadh шестерня buaidh a’ leantainn gu luath aodach de na fiaclan. Колебание карданного вала. Gus cur às fheum a teannaich na cnò le bhith a ‘cur a-steach àraidh fhorsa.
- Glan a h-uile rim faicinn pàirtean de na drochaid, a ‘gabhail a-steach sàbhailteachd nam bhalbhaichean. Все тасгаидцы опрашивают ghlanadh garbh bruis.
- Lorg stiùiridh Костяшки. Note na stiùirean Kulaks nas mionaidiche, air a sliabh. Ограничители Cuir na cuibhlichean a bu chòir an-còmhnaidh a bhith sàbhailte.
- Застежки для воздуха и воздуха. Ma tha feum air, teannaich винты agus chnothan ‘cleachdadh a’ сердце trast-thomhas na h-iuchraichean.
Mar an ceudna, tha an uidheam-aghaidh УАЗ дрохайд «Буханка». Tha e cuideachd a dh’fheumas a dhèanamh coltach bacaidh a cheuman.
crochaidh tuning
H-uile car sealbhadair ‘Mhàiri Bhòidheach’ smaointinn mu dheidhinn a bhith a ‘leasachadh coileanaidh agus teicnigeach Feartan an Car. Airson cuid cudromach taobh a-muigh atharrachaidhean agus leasachaidhean an car a ‘chuirp. Ach airson an luchd-seilbh SUVs prìomh obair luach leasachadh chrochaidh.
Тачартасан аиг тюнинг «УАЗ-Патриот»:
- Неартачад дрохаид агус кикдаун.
- tha sinn a ‘moladh an àite chùlaibh crochaidh air an t-earrach a mheudachadh crochaidh siubhal. Ach tha e fhiach beachdachadh gu bheil an car a tha car chall ann toinnte.
- Tha an àrdachadh ann Ride àirde gu mòr mheudachadh проницаемость автомобиля. Лифт Cuidichidh faighinn thairis air fiù’s as doimhne ath.
- An àite an taidhrichean air an taidheir le nas fharsainge ìomhaigh a ‘toirt buaidh mhath air a’ chrois-dùthcha carbad air fairann garbh.
Beachdaich air cuid варианты crochaidh tuning nn am barrachd mionaideachd.
Tha sìmplidhe a mheudachadh agus osal seo cron a chrochaidh 2 см. Tha e riatanach a chur rubair cuir a-steach fo na aghaidh as t-earrach agus a chur an àite shackle fuarain. Anns a ‘chùis seo, a’ cur an Panhard slat nach eil feum air. Bhon a chaidh an talamh a tha fuadach meud, tha e comasach a chur nas miosa rubair.
Tha an ath roghainn a tha a ‘togail na buidhne air an fhrèam. Молотый fuadach aig an aon àm Meudaichidh 5 см. Tha an dòigh air a dhèanamh suas и stàladh spacers, а также sgirean an fhrèam agus and corp a ‘cheanglachain. Tha e glic a ‘cleachdadh alman earrannan. Ann an co-shìnte, tha e riatanach a ghluasad uile de na cur air fream eadar camagan, agus an corp, a thuilleadh fhadachadh na stad gus dèanamh cinnteach gu bheil a ‘bhuidheann nach eil a’ dol. Gleus, cuideachd, feumar mhùthadh: beulaibh a ‘cur barrachd almain spacers agus chùlaibh iomchaidh eadar camagan. Mar thoradh air an Ride àirde air a dhol suas, agus tha e comasach a chur rubair 275/75 R16. Crochaidh Tuning «УАЗ-Патриот» и dh’fheumas и bhith air, dhèanamh a-mach и lathair fad na h-innealan tha riatanach.
Roghainn eile meudachadh mòr air an fuadach, bidh e deimhinneach ‘toirt buaidh air patency an car. Ach an dòigh a Tha math air duilgheadasan agus doirbh. Anns a ‘chùis seo, fheum air stàladh traction Panhard agus a chur aite clisgeadh поглотитель. Air Beulaibh Aiseil Spacer и 10-сантиметровый дефлектор Air Glainne. Механическая дрель, которую Гас Атхаррачад и Церн де Бхрейтнечадх стал вора в законе. Coitcheann deònach atharrachadh naoi aig 3 ìrean. Bidh e a ‘назовите seamhachd и car air an rathad. А thuilleadh air sin, th e comasach a chur Демпферная планка сошек, — iomlan freagarrach bho «Мерседес Геленвагена». Tha e cuideachd riatanach a stèidheachadh fhaide Seas air and drochaid стабилизатор. Tha an dòigh seo a chosg gu math cosgail, ach tha na fightan agus conaltradh comas na inneal mheudachadh gu mòr.
atharrachadh drochaid
Mar as trice, a h-uile na gnìomhan a dhèanamh le bhith a ‘mion-atharrachadh an fhactaraidh, agus na ceumannan a tha a dhìth nuair nach eil a’ cleachdadh an carbad . Подшипники переборки и дрохаида не регулируются, а не защелкиваются.
Rèiteachadh пистолет и àite Подшипники:
- Полуоси отвинтите agus thoir air falbh ceap картер коробки передач без воздуха (a rèir an t-seòrsa drochaid).
- Anns an t-eadar-dhealachadh, ‘se sin a’ giùlan a chur fuadach 0,15 мм le bhith a ‘mion-atharrachadh chnothan.
- Suidhich tarsainn fuadach 0,20 мм. Поворотный механизм, ‘dèanamh tomhaisean co-dhiù 6 puingean.
- Ma tha an taobh feumar rèite meud, a ‘mion-atharrachadh a cnò agus an aon àireamh oidhirpean nan cnò mu choinneamh. A ‘lùghdachadh a’ bhearn a ‘dèanamh a h-uile h-aon obraichean le dìreach mu choinneamh.
- Compress an cùrsa ann an treòrachadh gu axial ‘gleusadh an gun ro-luchdaich. Tha an ìre dlùthadh crochadh air car a mhiltean.
- Tha sinn a ‘cruinneachadh air drochaid. Anns an aon doigh a riaghladh Beulaibh aiseil УАЗ 469.
Atharrachadh a chur an àite Подшипники
- Полуось отвинтить agus thoir air falbh ceap картер без коробки передач air (a rèir an t-seòrsa drochaid)
- Le buaidh a thoirt air falbh a ‘chòmhdach.
- Динамометр ‘cleachdadh a thomhas àm gear suathadh.
- Thoir air falbh am fàinne bho eadar-dhealachadh a ‘bhogsa agus air a chur air an ùr.
- Стальные подшипники.
- Cuiribh air agus socraicheadh h-uile càil a thoirt air falbh mus an còmhdach. ‘S e ion-mhiannaichte airson tuilleadh earbsach фиксация oidhirp. Tha Boltaichean Feumar смазал герметиком le sònraichte.
- Ann gus meudachadh air an-dràsta ‘cur an aghaidh cuartachadh, tha e riatanach seach teannaich atharrachadh cnothan gus an luach as fheàrr cuairteachadh a’ cur an aghaidh co-ionnan ri 200-250 N.
- St àlaich na h-uile a thirt air falbh roimhe seo pàirtean, a ‘gabhail a-steach leth-loidhne.
- Застежки Tèarainte teannaich uile.
toraidhean
Mar a chithear bho an t-artaigil, a ‘chuid as motha русский внедорожник -‘ Se, gu deepbh, УАЗ. Tha am beulaibh aiseil ‘S e aon de na prìomh phàirtean. Tha an càr nach urrainn obrachadh ceart ma tha coire ruith pàirtean. «УАЗ-Патриот» — автомобиль с повышенной проходимостью. Ma chan eil e a ‘dèiligeadh leis obair mar SUV, tha ea’ dèanamh ciall sam bith a chosg airgid a bharrachd. Март sam bith car air an rèidh Asphalt seachad gu foirfe. УАЗ gus coinneachadh h-uile riatanasan riatanach ходовая часть и chumail ann deagh уравновешенный. Deagh à am a ‘dìon agus cumail suas. Gus a dhol an sàs ann atharrachaidhean a dhèanamh air drochaidean agus barrachd talamh fuadach e cuideachd riatanach gun a bhith a ‘dèanamh cron air a’ char. Ma tha cuid de sgilean agus dòighean obrach a ‘fiosrachadh anns an artaigil seo, tha e comasach a h-uile deuchainnean. Càradh на aghaidh aiseil УАЗ Cosgaidh и suim, mar sin tha e nas fheàrr airson stad a chur air trioblaid.
Чип-тюнинг UAZ Performance | Чип-тюнинг автомобиля УАЗ
Как работает тюнинг УАЗ?
Производитель УАЗ разрабатывает автомобили для мирового рынка, стараясь удовлетворить различные требования, и они ограничивают двигатель УАЗ электронным способом, чтобы он был совместим с мировыми нормами, климатическими условиями, качеством топлива и другими специфическими условиями.
Все это означает, что ваш двигатель УАЗ имеет больше скрытой мощности, крутящего момента и экономии топлива, чтобы предложить вам обратно с тюнингом автомобилей, все, что вам нужно сделать, это изучить его! Vector Tuning предлагает именно это! Не имеет значения, ищете ли вы чип-тюнинг дизельного или бензинового двигателя, или если ваш УАЗ имеет механическую или автоматическую коробку передач, Vector Tuning предлагает вам настройку двигателя с помощью наших тюнинг-боксов и/или педалей газа Drive Booster для более чем 10 000 автомобилей!
Данные настройки производительности, показанные для УАЗа, являются максимально возможными значениями, достижимыми с помощью нашего блока настройки производительности.